пʼятниця, 7 квітня 2017 р.

 Для методистів РМК/ММК, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, проведено семінар-практикум «Реалізація компетентнісного підходу у процесі поглибленого та профільного навчання української мови і  літератури: з досвіду роботи комунальної установи «Зборівський районний методичний кабінет» Зборівської районної ради» 








31 березня цього року у ТОКІППО для методистів РМК/ММК, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, проведено семінар-практикум «Реалізація компетентнісного підходу у процесі поглибленого та профільного навчання української мови і  літератури: з досвіду роботи комунальної установи «Зборівський районний методичний кабінет» Зборівської районної ради», метою якого було систематизувати знання методистів про сучасні методичні засади реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови і літератури; розвивати уміння створювати таке методичне середовище, яке забезпечувало б належні умови для організації мовно-літературної освіти, зокрема запровадження поглибленого та профільного навчання, професійному розвитку учителя-філолога, його інноваційності мислення, креативності.
У роботі семінару узяли участь чотирнадцять методистів РМК/ММК та одинадцять представників об’єднаних територіальних громад.
Теоретичні питання про компетентнісний підхід до навчання української мови і літератури, методологічні та методичні принципи побудови програм для допрофільного і профільного навчання української мови і літератури висвітлили Царик Л.І. (доцент кафедри теорії і методики української та світової літератури ТНПУ імені В.Гнатюка, кандидат філологічних наук) та Кондирєва М.М. (методист ТОКІППО).  Про стан і  реалії запровадження мережі класів допрофільного і профільного навчання з української мови і літератури у загальноосвітніх навчальних закладах Зборівського району та науково-методичний супровід цього процесу учасників семінару інформували     Назарчук М.М.  (начальник відділу освіти Зборівської РДА), Колос І.Б. (завідувач  Зборівського РМК) та Костюк І.В. (методист Зборівського РМК). А секретами організації допрофільної підготовки і профільного навчання поділилися  учителі Зборівщини: заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Олієва Большкова О.В.(«Формування життєвих компетенцій учнів у процесі поглибленого вивчення та профільного навчання української мови та літератури»), учитель української мови і літератури  ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Озерної Берестецька Н.І.(«Інтегрований урок як один із шляхів формування загальнокультурних  компетентностей»), учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Мшанця Ништа Р.П.(«Використання інтерактивних технологій у процесі національно-патріотичного виховання на уроках української  мови і літератури»), учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Зборова Радь О.С. («Літературне краєзнавство як один із шляхів формування літературної компетентності учнів»), учитель української мови і літератури, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1     м. Зборова Угрин В.І. («Психологічне осмислення внутрішнього світу літературного героя через призму компетентнісного підходу»).

Як підсумок роботи семінару його учасникам було запропоновано методичні рекомендації щодо організації методичної роботи у РМК/ММК/ОТГ, спрямованої на розширення мережі класів допрофільної підготовки та поглибленого вивчення української мови і літератури, а також  задоволення запитів інноваційно мислячого, креативного учителя-словесника.

Немає коментарів:

Дописати коментар