У рамках висвітлення теми «Професійна діяльність учителів, які навчають учнів 7
класів базової
школи в умовах реалізації
Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції “Нова українська
школа”» підвищення кваліфікації
відбувалося упродовж 14-15 жовтня у очному форматі. Тренери-педагоги два дні мали
змогу обговорити особливості навчально-дидактичної бази мовно-літературної освітньої галузі, умови для навчального поступу учнівства 7 класу, з’ясувати рівень ефективності
застосування сучасного інструментарію для досягнення
результатів мовно-літератрної освіти та конструювання навчальної
діяльності на уроках словесності, попрактикуватися у виборі завдань для об’єктивного оцінювання навчальних
досягнень здобувачів
освіти у другому циклі базової освіти. Не могли, звісно, оминути наболілої проблеми
формування
читацької грамотності на уроках української мови і літератури, розв’язання якої потребує в умовах воєнного стану особливо відповідного
ставлення щодо вибору інструментарію для
діагностування рівня сформованості
кваліфікованого читача в процесі вивчення української мови і літератури, зокрема у 7 класі.
Ані перша осіння прохолода,
ані повітряна тривога, ані аварійне знеструмлення електромережі не перешкоджали
кількарічному очікуванню спілкування наживо, інтенсивному темпу роботи, жвавому
обміну досвідом роботи та скрупульозному дослідженню новинок освітньої галузі в
умовах інтеграції у європейський простір. Сприяли цьому ще й приязні стосунки, позитивні
емоції, ефективна комунікація, використання елементів тренігової технології, почуття
відповідальності за спільну справу і
прагнення професійного зростання.
16 і 17 жовтня навчання тонкощів реалізації Державного стандарту базової
середньої освіти та організації
освітнього процесу обговорювали уже у форматі дистанційного навчання.
Акцентними були питання національного та міжнародного контексту трансформації шкільної освіти в
Україні, концептуальних засад Нової української школи, змістового наповнення Державного
стандарту базової середньої освіти і типової освітньої програми. Не оминули
увагою і особливостей психологічного розвитку та мотивації учнівства 7 класу, подолання
освітніх втрат, організації інклюзивного освітнього середовища.
Усвідомлюючи значущість
місії тренера-педагога, учителі з особливою відповідальністю подолали етап
навчання і продовжують опрацьовувати запропоновані регіональними тренерами
матеріали до лекцій та практичних занять (тези лекцій, презентації, практичні
вправи, зразки дидактичного матеріалу тощо), адже з 28 жовтня до 22 листопада
триватиме масова підготовка більше шестисот учителів-словесників закладів
загальної середньої освіти області, які 2024/2025 навчального року працюють у 7
класі з учнями, що шість років тому стали першими нушенятами і, мабуть, найбільш
кваліфікованими експертами реформування освіти в Україні.
Немає коментарів:
Дописати коментар