суботу, 24 грудня 2022 р.

Майстер-клас для творчих учителів української мови і літератури

 





23 грудня  2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet для творчих учителів української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти») проведено майстер-клас «Навчання української словесності у вік діджеталізації: з досвіду роботи лауреата заключного етапу конкурсу «Учитель року - 2021» у номінації «Українська мова і література»  Н. В. Зубик».

План проведення майстер-класу Наталії Зубик

Методичні рекомендації, які укладено за підсумками проведення майстер-класу Наталії Зубик

Мета цього заходу – ознайомити творчих учителів української словесності з досвідом роботи лауреата  ІІІ туру конкурсу «Учитель року-2021» у номінації «Українська мова і література» Наталії Зубик; сформувати методичне середовище, сприятливе для використання на уроках української мови і літератури ІКТ, підвищення інтересу учнів до навчання, забезпечення якості мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи.

Роботу було розпочато із організаційної частини, у рамках якої відбулося ознайомлення учасників заходу з планом і регламентом роботи, представлення учасників (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).

Складниками теоретичної частини (інформаційно-презентаційної) є візитівка учителя української мови і літератури   Заліщицької державної гімназії м. Заліщики Заліщицької міської ради Тернопільської області Наталії Зубик; презентація «Портфоліо учителя української мови і літератури Наталії Зубик»; майстер-клас «У творчій лабораторії словесника: методичні сентенції  навчання української словесності у вік діджеталізації»; практична робота «Технологічна карта уроку української мови для організації роботи учнів в асинхронному режимі»; методична естафета «Психологічні основи емоційного враження від самоудосконалення»: стоп-кадр (презентація фрагментів уроків української мови і літератури з елементами ІКТ); калейдоскоп моделей уроків з використанням ІКТ (цікаві ідеї моделей уроків); трибуна думок.

Для підбиття підсумків роботи учасникам науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Думка у подарунок» та методичні рекомендації, які розроблено за результатами проведення  майстер-класу (Майя КОНДИРЄВА).

На жаль, на якість і результати роботи вплинули знеструмлення електромережі та втрата інтернет-зв’язку, а тому значна частина учасників заходу не змогла узяти участь або залишити зустріч.


Немає коментарів:

Дописати коментар