23 грудня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet для творчих учителів
української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів
освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня
«Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів
загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової
середньої освіти») проведено майстер-клас
«Навчання української словесності у вік діджеталізації: з
досвіду роботи лауреата заключного етапу конкурсу «Учитель року - 2021» у
номінації «Українська мова і література» Н. В. Зубик».
План проведення майстер-класу Наталії Зубик
Методичні рекомендації, які укладено за підсумками проведення майстер-класу Наталії Зубик
Мета цього заходу – ознайомити
творчих учителів української словесності з досвідом роботи лауреата ІІІ туру конкурсу «Учитель року-2021» у
номінації «Українська мова і література» Наталії Зубик; сформувати методичне
середовище, сприятливе для використання на уроках української мови і літератури
ІКТ, підвищення інтересу учнів до навчання, забезпечення якості
мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи.
Роботу було розпочато із організаційної
частини, у рамках якої відбулося ознайомлення учасників заходу з планом і регламентом
роботи, представлення учасників (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о завідувача відділу методики навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).
Складниками теоретичної частини
(інформаційно-презентаційної) є візитівка учителя української мови і літератури Заліщицької
державної гімназії м. Заліщики Заліщицької міської ради Тернопільської області
Наталії Зубик; презентація «Портфоліо учителя української
мови і літератури Наталії Зубик»; майстер-клас «У творчій лабораторії
словесника: методичні сентенції навчання української словесності у вік
діджеталізації»; практична робота «Технологічна
карта уроку української мови для організації роботи учнів в асинхронному режимі»; методична естафета «Психологічні основи емоційного враження від
самоудосконалення»: стоп-кадр (презентація фрагментів уроків української мови і
літератури з елементами ІКТ); калейдоскоп моделей уроків з використанням ІКТ
(цікаві ідеї моделей уроків); трибуна думок.
Для підбиття
підсумків роботи учасникам науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Думка у подарунок» та методичні рекомендації, які розроблено за результатами проведення майстер-класу (Майя КОНДИРЄВА).
На жаль, на якість і
результати роботи вплинули знеструмлення електромережі та втрата
інтернет-зв’язку, а тому значна частина учасників заходу не змогла узяти участь
або залишити зустріч.
Немає коментарів:
Дописати коментар