Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 22 червня 2021 року для учителів української мови і літератури ЗЗСО об’єднаних територіальних громад на платформі сервісу Google Meet проведено онлайн-тренінг «Змішане та дистанційне навчання української мови і літератури».
Мета цього заходу – надання
освітніх послуг щодо роз’яснення нормативної бази запровадження в освітній
процес змішаного та дистанційного навчання для забезпечення належного рівня
мовно-літературної освіти; розвиток
інформаційно-цифрової компетентності учителів словесності для оволодіння
відповідним інструментарієм, вибору засобів комунікації, комп’ютерних програм,
онлайн-сервісів для організації освітнього процесу.
Під час роботи учасникам тренінгу (згідно з реєстрацією понад 50 осіб) було
презентовано інформацію про форми дистанційного навчання та модель
перевернутого класу як інструменат організації
змішаного навчання (викладач кафедри змісту і методик навчальних
предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук Колодійчук О. Я.); загальні принципи, засоби та інструментарій
дистанційного навчання української словесності (методист відділу методики навчальних предметів та
професійного розвитку педагогів ТОКІППО Майя Кондирєва); розвиток успішної інноваційної особистості у
процесі мовно-літературної освіти засобами інформаційно-комунікаційних
технологій (учитель української мови та
літератури Заліщицької державної гімназії м. Заліщики Тернопільської області,
кандидат філологічних наук, лауреат
заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» у номінації «Українська
мова і література» Зубик Н. В.).
Для встановлення
зворотного зв’язку словесники виявили активність під час виконання вправ «Алгоритм професійного успіху учителя словесності» (для укладання
карти мрій учасників тренінгу для знайомства); «Візуальна шпаргалка» (для
укладання чек-листа онлайн-уроку); «Троянда і шипи» (для рефлексії щодо цікавих й корисних
фрагментів тренінгу та фрагментів, які стимулювали бажання
самовдосконалюватися).
На
завершення роботи тренінгу філологам
було запропоновано обмін думками
щодо особливостей роботи з порушеного
питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар