пʼятниця, 1 листопада 2019 р.



Про засідання проблемної групи «Інтелектуальна карта як конспект уроку словесності»

21 жовтня  2019 року у ТОКІППО для творчих учителів української мови і літератури (учасників та потенційних учасників конкурсу «Учитель року») проведено засідання «Інтелектуальна карта як конспект уроку словесності», яка працює у рамках  проблемної групи «Інтелектуальна карта як альтернатива  конспекту уроку української мови і літератури».
Мета цього заходу - узагальнити науково-методичні відомості щодо використання у процесі навчання української мови і літератури інтелектуальних карт як альтернативи конспекту уроку для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи; залучити словесників до спільного пошуку ефективних шляхів використання ІКТ та розробки зразків навчального матеріалу  для використання його у освітньому процесі згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та програмних вимог, удосконалення фахової компетентності учителя та задоволення запитів споживачів освітніх послуг.
Із особливістю дизайну популярних сервісів для створення інтелектуальних карт та управління ними (ознайомлення з інтерфейсом) присутніх ознайомила Мочук О.Б., методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО. А методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Кондирєва М.М. запропонувала за відповідним алгоритмом створити інтелектуальну карту – конспект уроку української мови «Іменник як частина мови: лексичне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль». На завершення роботи учасники засідання висловилися про труднощі, які виникли під час роботи у певній програмі, та про свої досягнення.


Немає коментарів:

Дописати коментар