Про засідання проблемної групи «Інтелектуальна карта як конспект уроку словесності»
21 жовтня
2019 року у ТОКІППО для творчих учителів української мови і літератури
(учасників та потенційних учасників конкурсу «Учитель року») проведено засідання «Інтелектуальна
карта як конспект уроку словесності», яка працює у рамках проблемної групи «Інтелектуальна карта як
альтернатива конспекту уроку української
мови і літератури».
Мета цього заходу - узагальнити науково-методичні відомості щодо використання у процесі навчання української мови і літератури інтелектуальних карт як альтернативи конспекту уроку для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи; залучити словесників до спільного пошуку ефективних шляхів використання ІКТ та розробки зразків навчального матеріалу для використання його у освітньому процесі згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та програмних вимог, удосконалення фахової компетентності учителя та задоволення запитів споживачів освітніх послуг.
Із особливістю дизайну популярних сервісів для створення
інтелектуальних карт та управління ними (ознайомлення з інтерфейсом)
присутніх ознайомила Мочук О.Б., методист центру
інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти
ТОКІППО. А методист відділу методики навчальних предметів та професійного
розвитку педагогів Кондирєва М.М. запропонувала за відповідним алгоритмом створити
інтелектуальну карту – конспект уроку української мови «Іменник як частина мови: лексичне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль». На завершення роботи учасники засідання висловилися про труднощі, які
виникли під час роботи у певній програмі, та про свої досягнення.
Мета цього заходу - узагальнити науково-методичні відомості щодо використання у процесі навчання української мови і літератури інтелектуальних карт як альтернативи конспекту уроку для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи; залучити словесників до спільного пошуку ефективних шляхів використання ІКТ та розробки зразків навчального матеріалу для використання його у освітньому процесі згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та програмних вимог, удосконалення фахової компетентності учителя та задоволення запитів споживачів освітніх послуг.
Немає коментарів:
Дописати коментар