пʼятниця, 26 жовтня 2018 р.


Проведено обласний семінар-практикум для методистів, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, «Науково-методичне забезпечення реалізації наскрізних змістових ліній у процесі мовно-літературної освіти: з досвіду роботи Теребовлянського РМК та педагогічних працівників закладів освіти Теребовлянщини»






25 жовтня  2018 року у Марійському духовному центрі  (с. Зарваниця Теребовлянського району) проведено семінар  «Науково-методичне забезпечення реалізації наскрізних змістових ліній у процесі мовно-літературної освіти: з досвіду роботи Теребовлянського РМК та педагогічних працівників закладів освіти Теребовлянщини».
Мета цього заходу – систематизувати знання методистів про сучасні інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками  в умовах запровадження нової української школи, зокрема щодо реалізації наскрізних змістових ліній у процесі мовно-літературної освіти; розвивати уміння створювати таке методичне середовище, яке забезпечувало б у закладах освіти області належні умови для навчання української мови і літератури та зарубіжної літератури, сприяло би професійному розвитку учителів-філологів, їх креативності мислення.
Про сучасний стан і перспективи розвитку освітнього простору Теребовлянщини,  сучасні підходи науково-методичного супроводу діяльності учителів інформувала присутніх Сурмай Л.О. (завідувач Теребовлянського районного методичного кабінету). Методист цього РМК Савонсак Р.Г.  розповіла про специфіку організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками району.
Раціональними зернами досвіду роботи поділилися:
- з проблем екологічного виховання на уроках зарубіжної літератури      Білінська О.В., учитель Теребовлянського НВК; Бакалець О.І., учитель Хмелівської ЗОШ   І-ІІ ступенів; Волощакевич М.О.,  учитель Соколівської ЗОШ І-ІІ ступенів);
- з проблем реалізації наскрізної лінії «Підприємливість  і фінансова грамотність» на уроках української мови Стечишин О.І.,  учитель Дружбівської загальноосвітньої багатопрофільної школи І-ІІІ ступенів; Терещук В.А., Маційовська І.В., учителі Ілавченської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
-                     з проблем проектної діяльності задля забезпечення змістової лінії «Громадянська відповідальність» Вівчар Г.В, учитель Іванівської ЗОШ             І-ІІІ ступенів; Кравчук Г.В., учитель Теребовлянського НВК; Сова Ю.Ф., учитель   Дарахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Вайда Т.П., Бенесько Л.Є., Сковронська Л.С., учителі Струсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  імені Степана Будного; отець Микола Медюх, учитель колегіуму-інтернату «Знамення» з поглибленим вивченням предметів духовно-просвітницького спрямування;
-                     з проблеми забезпечення змістової лінії «Здоров’я і безпека на уроках словесності» Савончак Р.Г., методист Теребовлянського РМК; Вайда В.І., директор НВК «Варваринська ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок»;          Гараніна С.Т., учитель Микулинецької опорної загальноосвітньої школи               І-ІІІ ступенів.
Підбиття підсумків здійснено у формі сторітелінгу щодо реалізації наскрізних змістових ліній на уроках словесності «Рекомендації учасникам науково-методичного семінару» (Боруцька Л.С., Кондирєва М.М., методисти ТОКІППО).

Немає коментарів:

Дописати коментар