середу, 27 березня 2024 р.

Про проведення семінару «Сертифікація учителів української мови і літератури - 2024: загальна інформація, нормативні документи, очікувані результати»

 






27 березня 2024 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбувся семінар «Інструменти подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)», учасниками якого були більше п’ятдесяти учителів української мови і літератури ЗЗСО області, а також педагоги закладів освіти Тернопільської області – учасники інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Мета заходу - ознайомити учасників заходу зі змістом понять освітні втрати та розриви; можливими шляхами, інструментами подолання освітніх втрат і розривів в умовах воєнного стану;   науково-методичними напрацюваннями (адаптація навчальних програм, календарно-тематичне планування, поурочне планування роботи, змістове наповнення картки для формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, структура діагностувальної роботи, зворотний зв'язок тощо) з порушеного питання для забезпечення належного рівня якості навчання української мови і літератури.

 На організаційному етапі роботи учасників заходу було ознайомлено з планом і регламентом роботи, представлено учасників заходу (Майя Кондирєва, методист, в. о. завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), актуалізовано тему для обговорення «Навчальні втрати: сутність, причини, наслідки та шляхи подолання» (Ольга КОГУТ, заступник директора  з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО, доцент, кандидат філологічних  наук).

З основними тезами порушеної проблеми «Інструменти подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)» присутніх ознайомили Оксана ЖИЗНОМІРСЬКА, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кандидат психологічних наук («Психологічний супровід надолуження освітніх втрат і розривів в умовах воєнного стану»), Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів ТОКІППО («Інструменти подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)»), Ірина КОМІНЯРСЬКА, доцент кафедри української мови і літератури та методики їх навчання Кременецької гуманітарно-педагогічної академії              ім. Тараса Шевченка («Діагностувальні роботи та інструментарій для формувального оцінювання навчальних досягнень учнів).

 З метою підбиття підсумків роботи учасникам семінару було запропоновано дискусійну панель у формі відповідей на запитання (Майя КОНДИРЄВА).

Презентація. Кондирєва М. Інструменти подолання освітніх втрат і розривів

Немає коментарів:

Дописати коментар