пʼятниця, 6 грудня 2019 р.



Про проведення  онлайн-конференції
«Кластер як один із способів візуалізації навчального
мовно-літературного матеріалу»

29 листопада цього року у ТОКІППО за участі членів творчої групи, яка працювала у рамках Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний олімп», проведено онлайн-конференцію «Кластер як один із способів візуалізації навчального мовно-літературного матеріалу».
На участь у конференції подали заявки більше тридцяти педагогічних працівники із різних ЗЗСО області.
Мета цього заходу - узагальнити і систематизувати основні відомості із методики навчання української мови і літератури щодо переосмислення навчального мовно-літературного матеріалу через графіки, схеми, таблиці; розвивати уміння словесників використовувати  кластери для розвитку критичного мислення школярів на уроках різних типів і форм  задля забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти; стимулювати учителів-словесників уносити зміни у педагогічну практику відповідно до викликів часу.
Радьо Л. Н. (учитель української мови і літератури Комунального закладу  «Великобірківська ЗОШ І – ІІІ ступенів – гімназія ім. Степана Балея», кандидат філологічних наук) розкрила питання «Кластер: переосмислення навчальної мовно-літературної інформації і формі графіків, схем, таблиць   тощо». Кондирєва М. М. (методист ТОКІППО) ознайомила учасників з інформацією щодо імплементації у методику навчання української мови і літератури технології критичного мислення через метод «Кластер».  Про методичні особливості створення кластерів для використання їх на різних типах уроків української мови і літератури поділилися досвідом учителі української мови і літератури: Батіг Н. І. (Монастириська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів),  Гарматюк Л. І. (Тернопільська Українська гімназія імені Івана Франка), Гончарик О. Я. (Староскалатська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Скалатської міської ради  Підволочиського району), Кольба Г. Я. (Бучацька ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2), Коник Н. В. (Збаразька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1), Мельниченко О. І. (Шумський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад  І-ІІІ ступенів – гімназія»), Придатко Т. І. (Опорний заклад Почаївська ЗОШ І – ІІІ ступенів), Радьо Л.Н. (Комунальний заклад навчально-виховний комплекс «Великобірківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів-гімназія ім. Степана Балея»).

Немає коментарів:

Дописати коментар