середу, 2 травня 2018 р.



Проведено обласний семінар-практикум для методистів, які відповідають
за стан викладання української мови і літератури
26  квітня  2018 року у Тернопільській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів       № 23 проведено семінар  «Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу».


26  квітня  2018 року у Тернопільській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 23 проведено семінар  «Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу».
Мета цього заходу – систематизувати знання методистів про інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками  в умовах запровадження нової української школи; розвивати уміння створювати таке методичне середовище, яке забезпечувало б у методичних установах та закладах освіти області належні умови для організації мовно-літературної освіти, сприяло б професійному розвитку учителів-філологів, їх інноваційності мислення та креативності.
Про оновлену методичну інфраструктуру міста Тернополя присутніх поінформувала Литвинюк Г.І. (директор ТКМЦНОІМ). Методист цього ж центру, кандидат філологічних наук Гапон Л.О. розповіла про особливості упровадження інтегративної стратегії професійного зростання учителів-словесників закладів загальної середньої освіти міста Тернополя..
Раціональними зернами досвіду роботи з порушеного питання поділилися педагогічні працівники Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 Мохорук С.М. (директор школи), заступник директора Дмитрусь О.Г. (Підвищення ефективності освітнього процесу через упровадження в практику роботи школи новітніх знань і сучасних педагогічних технологій), учителі української мови і літератури Заяць І.В. ( Інноваційні форми методичної роботи з учителями-словесниками), Тарасюк Л.А. (Інноваційні аспекти в роботі учителя-словесника щодо організації позаурочної діяльності з учнями),  Палкова З.В., Лисевич Л.П. (Методична порадня «Як наповнити педагогічні інновації українознавчим змістом?»).
Підбила підсумки роботи методист Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. (Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками в умовах запровадження нової української школи) та запропонувала присутнім інтерактивну вправу «Дерево рішень» (рекомендації щодо інноваційної організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками).





Немає коментарів:

Дописати коментар