На виконання постанови Кабінету Міністрів України
від 27.12.2024 № 1513 ,,Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова
українська школа» у 2025 році”, наказу департаменту освіти і науки
обласної військової адміністрації від 28.05.2025 року №110/2.1-06 „Про затвердження списку тренерів, підготовку тренерів-педагогів та
підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої
освіти області” у Тернопільському обласному комунальному інституті підвищення
кваліфікації відбувається навчання учителів, які з
об’єктивних причин не взяли участь у попередній сесії.
Більш розлого про підвищення кваліфікації та фотозвіт - далі...
Навчання упродовж життя
– одна з дванадцяти професійних компетентностей учителя ЗЗСО, яку за підсумками
рефлексій, плідно удосконалювали 21-22.11.2025 кілька десятків філологинь закладів
загальної середньої освіти з різних територіальних громад.
Спраглі до очного
спілкування учителі-словесники, не зважаючи ні на знеструмлення, вихідний день,
вибрики погоди та сумні події, що, на жаль, пов'язані із широкомасштабним
вторгненням ласих до чужого недолюдей, відповідально працювали у тренінговому
форматі.
Вшанували пам'ять про
загиблих... У рамках ранкової зустрічі мріяли про базові людські цінності -
успіхи у роботі, здоров'я, щастя і мир! Упродовж двох днів охоче знайомилися,
слухали, читали, комунікували, аналізували, дискутували, мріяли,
висновкували....
Наскрізними у роботі
були щира комунікація з ключових питань:
- методики і психології щодо забезпечення
компетентнісного, особистісного та інклюзивного підходів да навчання у 8 класі;
- навчально-методичного
забезпечення для філологів та учнівства;
- відповідальне
практикування тренінгових вправ щодо реалізації програмних вимог заради
досягнення результатів навчання згідно з
державними стандартами у мовно-літературній освітній галузі;
- аналіз структурних
компонентів освітнього процесу й моделювання навчальних ситуацій з урахуванням
об’єктивних та суб’єктивних повсякденних викликів;
- пошук відповідей на
проблемні запитання у інтеракційних активностях;
- неочікувані висновки
у рамках академічної доброчесності й свободи під часнавчальної діяльності. На
завершення роботи переконалися, до у 8 класі 2025 / 2026 навчального року НУШ
буде реалізована, але після переосмислення особливостей освітнього процесу, і
не тільки його учасниками...
Завершили роботу в очному форматі зі
сподіванням продовжити 24 листопада підвищення кваліфікації у дистанційному
форматі та планами вкотре зустрітися наступного року під час тренінгів для
учителів уже 9 класу...
Нехай Ваші зусилля,
шановні колеги, не будуть марними, а мрії стануть реальністю!!!















Немає коментарів:
Дописати коментар