четвер, 7 листопада 2019 р.














Про  проведення  науково-методичного семінару-практикуму
для методистів РМК/ММК,  працівників органів управління освітою та
 методичних установ ОТГ, які відповідають за стан викладання
української мови і літератури



23 жовтня 2019 року у ТОКІППО для методистів, які відповідають за стан викладання української мови і літератури районних/міських методичних кабінетів, працівники органів управління освітою та методичних установ об’єднаних територіальних громад, проведено семінар-практикум «Науково-методичний супровід застосування проблемного навчання для формування комунікативної та читацької компетентностей учнів: з досвіду роботи Підгаєцького районного методичного кабінету».
Мета цього заходу - узагальнити відомості з сучасної методики навчання про особливості організації проблемного навчання; стимулювати методичних працівників забезпечувати ефективний методичний супровід інноваційної діяльності учителів-словесників в умовах становлення Нової української школи щодо застосування проблемного навчання для формування комунікативної та читацької компетентностей учнів, поширення і узагальнення досягнень креативних учителів; презентувати учасникам семінару-практикуму  елементами прикладної методики у рамках порушеної проблеми з досвіду роботи Підгаєцького районного методичного кабінету та учителів української мови і літератури.
Із системою методичної роботи з педагогічними працівниками Підгаєччини присутніх ознайомии завідувач Підгаєцького РМК Віра Старка. А про методичний супровід удосконалення професійної та фахової компетентностей учителів української мови та літератури ЗЗСО району інформувала методист Підгаєцького РМК Людмила Кузів.
Доцент кафедри  менеджменту і методології освіти ТОКІППО,  кандидат педагогічних наук Оксана Городецька та методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Майя Кондирєва висвітлили питання щодо проблемного навчання як одного із способів формування критичного мислення учнів на уроках української словесності, його форм і методів.
У рамках практичної частини було презентовано майстер-класи щодо застосування елементів проблемного навчання на уроках української мови у 9 класі «Розділові знаки між частинами складносурядного речення» (Віра Терлюк, учитель опорного закладу «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів»),  української мови у  7 класі «Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль»  та на уроці української літератури у 8 класі «Іван Карпенко-Карий, «Сто тисяч» (Надія Монастирська, учитель Підгаєцької гімназії імені Маркіяна Паславського),  української літератури у 5 класі «Євген Гуцало, «Лось». Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра» (Оксана Корба, учитель Завалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів),  української літератури у 10 класі «Шлях Ничипора Варениченка від правдошукацтва до розбійництва» (Оксана Банах,  учитель Завалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів), у позакласній роботі з української мови і літератури: флешмоб «Чи можемо ми вважати Шевченка нашим сучасником?» (Оксана Гальчак, учитель Угринівської ЗОШ І-ІІ ступенів).
Як підсумок роботи було вироблено  методичні рекомендації учасникам семінару-практикуму щодо поширення досвіду використання елементів проблемного навчання з метою підготовки до запровадження у базовій школі Нової української школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар