вівторок, 19 червня 2018 р.







·         Незнайомці. Друзі. Найкращі друзі. Коханці. Незнайомці.
·         «Ви помилилися номером», – відповів знайомий голос.
·         Пасажири, зараз з вами говорить капітан.
·         Я зустрів споріднену душу. А вона – ні.
·         Продаю парашут: ніколи не відкривався, злегка заплямований.
·         Це наше золоте весілля. Столик на одного.
·         Сьогодні я знову представився своїй матері.
·         Мандрівник ще подавав сигнали. Земля – ні.
·         Я приніс додому троянди. Ключі не підійшли.
·         Моя мама навчила мене голитися.
·         На розбитому вітровому склі було написано «Молодята».
·         Наша спальня. Два голоси. Стукаю Я
·         Я зістрибнув. А потім передумав.
·         Моє відображення тільки що мені підморгнуло.
·         Вибач, солдат, ми продаємо черевики парами.
·         Він годує з пляшечки вбивцю своєї дружини.
·         Уявляв себе дорослим. Став дорослим. Втратив уяву.
·         Хірург рятує пацієнта. Пацієнт дякує богові.

Немає коментарів:

Дописати коментар